.::ساده ولی پر محتوا::.

یادم میاد اون روزی که قصه ی یه خودکشی تلخ رو از بچه های

.::ساده ولی پر محتوا::.

یادم میاد اون روزی که قصه ی یه خودکشی تلخ رو از بچه های

اضافه کردن پسورد دوم برای ورود به ویندوز XP ... امنیت و هک

 

 

 

در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری ( USER ) پسورد دیگری ( پسورد دوم ) قبل از پسورد اصلی User قرار دهید . با انتخاب این پسورد افراد دیگری که از آن ویندوز استفاده میکنند قبل از ورود باید از دو گذر امنیتی قوی عبور کنند. برای اضافه کردن این پسورد به ویندوزتون مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :
1)در کادرRUN عبارت Syskey را تایپ کنید و بعد OK کنید .
2)در Caption ( پنجره ظاهر شده ) با عنوان Securing the Windows XP Account Database روی گزینه Update کلیک کنید.
3)حالاقسمت Password Startup را انتخاب و پسورد دلخواه خودتون رو وارد کنید و پنجره را با OK ببندید.
نکته 1 : در صورت لزوم می تو نید در قسمت System Generated Password پسورد را بر روی Floppy Disk ذخیره نمائید تا فقط با استفاده از آن دیسکت قادر به عبور باشید.
از این به بعد زمانی که سیستم روشن و یا ریبوت بشه ، پسورد امنیتی قبل از ورود به حساب های کاربری ظاهر می شود و برای ورود از شما پسورد در خواست می کند.
نکته 2 : اگر پسورد رو سه مرتبه اشتباه وارد کنید سیستم بوت می شه.

آیا رمز عبور شما امن است؟ ... امنیت و هک  

 

 

 

«استیو باس» نویسنده‌ی سایت PCWorld در مقاله‌ای درباره‌ی رمز عبور سخن گفته است. در بخشی از این مقاله می‌خوانیم: «بدترین رمز عبور، رمز عبوری است که نام دوست، فامیل، حیوان و یا حتی نشانی منزل باشد.» همچنین وی از تجارب خویش در این باره می‌گوید که چگونه چندین‌بار به دلیل استفاده از یک رمز عبور ساده، به دردسر افتاده است.وی در بخشی از این مقاله توصیه‌ای مهم دارد: «هر چند وقت یک‌بار رمز عبورهای مهم خود را عوض کنید. در رمز عبور خود از حروف، اعداد و نشانه‌ها استفاده کنید. از حروف بزرگ و کوچک بهره ببرید.»

اما چگونه یک رمز عبور خوب بسازیم؟ «استیو باس» می‌گوید: «ما معمولا نمی‌توانیم رمز عبور خوبی بسازیم؛ اما برنامه‌ها این کار را انجام می‌دهند. مثلا برنامه‌ی سایت راهنمای ویندوز که در نشانی http://www.winguides.com/security/password.php قابل دسترسی است، پیشنهاد خوبی است. خود من از روبوفرم استفاده می‌کنم که در نشانی http://www.roboform.com قرار دارد. همچنین برنامه‌هایی هستند که باعث عدم ذخیره‌ی رمز عبور شما در رایانه‌های مختلف می‌شوند که امنیت رمز عبور شما را بالاتر می‌برند.»  

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.magicpc.ir

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و لینک وب خود را به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
www.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد