.::ساده ولی پر محتوا::.

یادم میاد اون روزی که قصه ی یه خودکشی تلخ رو از بچه های

.::ساده ولی پر محتوا::.

یادم میاد اون روزی که قصه ی یه خودکشی تلخ رو از بچه های

Pro CSS and HTML Design Patterns - الگو های طراحی اچ تی ام ال و

کتاب الکترونیکی - ایبوک کتاب

اگر با برنامه نویسی تحت وب در ارتباط باشید می دانید زبان HTML یکی از قدیمی ترین و کامل ترین زبان های پشتیبانی شده توسط تمام مرورگر ها است. زبان های دیگر همانند کد برنامه نویسی PHP به کمک HTML آمدند نیز به ترجمه به HTML نیازمند هستند و طراحی اصلی و خروجی صفحات توسط کد HTML صورت می گیرد.
به دلیل اینکه حجم صفحات در طراحی مستقیم بسیار سنگین بود متخصصین این امر به ایجاد CSS دست زدند که استایلی برای صفحات طراحی شده با HTML شد که می توانست نظم و ترتیب و به کاربردن اجزای گرافیکی را ممکن سازد. از دیگر مزایای اضافه شدن CSS می توان به افزایش سرعت لود صفحات وب HTML اشاره کرد. اما همانطور که آشپزی نیاز به کتابی راهنما برای پخت یک غذای سالم دارد، طراحی قانونمند نیز نیاز به یک کتاب راهنما دارد.

Pro CSS and HTML Design Patterns - الگو های طراحی اچ تی ام ال و سی اس اس

 

 

ما امروز در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان کتاب پی دی اف آموزشی PDF زیبای Pro CSS and HTML Design Patterns نوشته Michael Bowers را به شما ارایه خواهیم داد که شما را در طراحی زیبا و در عین حال قانونمند یاری خواهد داد. در این کتاب آموزش HTML بیش از 350 الگوی بی نظیر طراحی HTML از طریق CSS ارایه شده است که دیگر نیازی به هک مرورگر برای نمایش سالم سایت خود نخواهید داشت و با قوانین کلی طراحی آشنا خواهید شد.
با PDF پی دی اف کتاب آموزش طراحی با اچ تی ام ال شما با 6 نوع مختلف فراخوانی فایل های CSS آشنا خواهید شد که ایجاد محدودیت در لود را خواهید آموخت. همچنین خواهید آموخت که چطور می توان افکت هایی همانند گرد کردن گوشه ها، ایجاد شفافیت خاص در صفحه، جایگزینی متن با تصویر و... را در صفحه از طریق CSS اعمال نمود. نویسنده ی کتاب حاصل 25 سال تلاش و زحمت خویش را به گفته خود در این کتاب جمع کرده است و با آن می توان به تسلطی کامل بر روی HTML و CSS دست یافت.

دانلوددانلود رایگان آموزش HTML و CSS (حجم : 9.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد