.::ساده ولی پر محتوا::.

یادم میاد اون روزی که قصه ی یه خودکشی تلخ رو از بچه های

.::ساده ولی پر محتوا::.

یادم میاد اون روزی که قصه ی یه خودکشی تلخ رو از بچه های

Microsoft Word 2010 Step by Step - کتاب آموزش ورد 2010

کتاب الکترونیکی - ایبوک کتاب

یکی از معروف ترین و پیشرفته ترین نرم افزار های تایپ متون نرم فزار ورد می باشد که به تازگی ورژن جدید آن منتشر شده است. در این نسخه جدید ویژگی های بسیاری برای زیبا تر شدن متن و امکانات بسیاری ارائه شده است، که از این ویژگی های می توان انعکاس نور و درخشش سایه به متن و همچنین اضافه شدن افکت های متن و ویژگی های چاپی عالی و ذخیره خودکار سندی که در حال کار با آن هستید اشاره کرد.
شاید شما هم با برنامه ورد 2010 پیش از این تا حدودی آشنا بوده اید اما به راحتی نمی توانید به تنهایی از تمام امکانات آن با خبر شوید و بهترین استفاده را کنید. به همین خاطر سایت نرم افزار دانلود رایگان امروز برای شما یک ایبوک PDF بسیار کاربردی در رابطه با آموزش ورد 2010 برای دانلود آماده کرده است که در این کتاب الکترونیکی شما را مرحله به مرحله آموزش می دهد.

Microsoft Word 2010 Step by Step - کتاب آموزش ورد 2010

در این ایبوک Microsoft Word 2010 PDF شما یاد خواهید گرفت که چگونه از تم ها و استایل ها ورد استفاده کنید، چگونه تصاویر را در ورد ویرایش کنید، چگونه جدول ها و دیاگرام ها را رسم کنید و بسیاری آموزش های کاربردی دیگر از ورد 2010 در این ایبوک مفید به شما آموزش داده خواهد شد تا بتوانید از تمام کاربرد ها ورد استفاده و کارهای خود را هر چه بهتر و زیبا تر انجام دهید. این کتاب الکترونیکی داراری 528 صفحه با فرمت پی دی اف نوشته Joyce Cox می باشد که امیدوارم از آن لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان کتاب آموزش ورد 2010 (حجم : 14.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد